Spørsmål og svar om betaling og fakturering

 

Når starter min periode, er det 1. hver måned?

Din periode gjelder fra datoen ditt abonnement startet, og er det samme som din fakturaperiode. Denne datoen finner du på Min side.

Kan jeg endre fast trekkdato?

Trekkdato følger startdatoen på avtalen og kan dessverre ikke endres.

Jeg har valgt faktura, men må fortsatt legge inn kortinformasjon. Hvorfor?

Månedsbeløpet trekkes automatisk via ditt kort hver måned etter at ladeabonnementet har startet. Har ditt boligselskap avtale med etableringsgebyr, kan dette betales med faktura.

Jeg har valgt faktura, men får feilmelding i slutten av bestillingen. Hva er galt?

Hvis du har valgt faktura og får feilmelding på slutten av bestillingen, må du dobbeltsjekke at alle opplysningene du har oppgitt stemmer med folkeregistrerte opplysninger. Hvis alle opplysningene stemmer og du fortsatt får feilmelding er du ikke godkjent hos vår betalingsformidler SwedBank Pay. Du må da betale etableringen med kort for å få registrert bestillingen.

Hva skjer hvis jeg endrer abonnementet i løpet av perioden?

Hvis du oppgraderer abonnementet, betaler du for mellomlegget frem til neste periode starter. Hvis du går over til et mindre abonnement, beholder du kWt du har betalt for frem til neste periode, og får roll-over på strøm du ikke har brukt. Les mer om våre ladeabonnement.